Mivel a tajvani motorgyártónak már nincs képviselete Magyarországon a Kymco nálunk sokaknak még mindig a lekotlott futárrobogókat jelenti. Pedig már messze túlléptek ezen a szinten, elég csak arra gondolni, hogy a BMW I3 elektromos autó hatótávnövelő motorjának is ők a beszállítói.
A most bemutatott naked RevoNEX és idomos SuperNEX elektromos tanulmányok korábbi verzióját 2019-ben illetve 2018-ban mutatta be a gyártó. Ekkor még 2021-re időzítették a bevezetést, de ugye azóta sok minden történt így nem meglepő, hogy csúsznak vele. Annak ellenére, hogy a frissített tanulmány-motorokat maga a vezér: Allen Ko mutatta be, a bevezetés új dátumáról nem esett szó.

A dizájn elég vagány, a legmegkapóbb részlet a méhsejt szerűen kivágott idomzat, mely az elektromos alkatrészek (akksi, motor, inverter) hűtését szolgálja. Az első indexek mindkét motoron szárnyakba költöztek, amik elvileg aerodinamikai célokat szolgálnak. Bár a teljesítmény adatok még nem ismertek, én azért látatlanban rámondanám a spoilerekre, hogy parasztvakítás miatt kerültek fel – és annak mondjuk nem is rosszak – ugyanis elég nagy sebesség kell ahhoz, hogy valóban értelmük legyen.


Ami viszont biztosan nem csak a show miatt lesz rajtuk, hanem hasznuk is lesz, azok a radiálisan rögzített Brembo nyergek és a fordított első villa. A képeken váltókar is látható, de arról nincs információ, hogy valódi váltót működtet-e, vagy csak szimulálják a váltást a motoron.


A további információk, mint ár, hatótáv, teljesítmény még nem ismertek, de a részleteken már az látszik, hogy elég széria érettek, így valószínűleg hamarosan megtudjuk ezeket is.



